The North Face (САЩ) Ние сме кръстени на най-студената и непримирима страна на планината. Помогнахме на изследователите да достигнат до най-необичайните височини на Хималаите. Но легендата на The North Face® започва, по ирония на съдбата, на плаж. По-точно, кварталът North Beach на Сан Франциско, на височина само 150 фута над морското равнище. Именно тук през 1966 г. двама ентусиасти на туризъм решават да следват страстите си и основават малък магазин за алпинизъм. От самото начало марката се ангажира да обслужва всички онези, които искат да изследват и да обслужва нашите естествени диви земи, като помага за тяхното опазване. В основата си вярваме, че изследването създава незаличима връзка с природата, вдъхновявайки хората да защитават нашата земя и да предават тези вярвания на следващото поколение.

Скоро след това този малък магазин стана известен като The North Face, търговец на високопроизводително оборудване за катерене и туризъм. През 1968 г. The North Face се премества от другата страна на залива на Сан Франциско, в необузданите възможности на района на Бъркли, и започва да проектира и произвежда своя собствена марка техническо облекло и екипировка за алпинизъм.

През 60-те години на миналия век марката North Face се радва на последователи сред запалените спортисти на открито и започва да спонсорира експедиции до някои от най-отдалечените, все още до голяма степен недокоснати кътчета на земното кълбо. Това постави началото на горда традиция, която продължава с пълна сила и днес и непрекъснато подсилва мантрата на North Face, Never Stop Exploring™.

До началото на 80-те години на миналия век The North Face започва да изследва външните граници на света на ски, добавяйки екстремно ски облекло към продуктовото предложение. Това бяха дните на пастелите, неоните, боята за коса и ирокезите; те положиха основата на днешните свободолюбиви състезатели по снежни спортове. До края на десетилетието The North Face стана единственият доставчик в Съединените щати, който предлага изчерпателна колекция от висококачествени връхни дрехи, ски дрехи, спални чували, раници и палатки.
90-те години на миналия век поставиха началото на ера, през която The North Face допълнително разшири света на открито, който помага на спортистите да изследват. Десетилетието направи нашия дебют на пазара на спортни облекла с пускането на Tekware™, иновативна колекция, предназначена да предостави на катерачите, туристите с раници, туристите, бегачите и ентусиастите на открито с най-доброто прилягане и функция. Полукуполното лого на North Face започна да се появява с по-голяма редовност на ултрамаратонски писти, пътеки за големите кънтри и големи стени. И когато календарът щракна към ново хилядолетие, The North Face пусна своя собствена линия обувки за трекинг и трейл бягане, за да отговори на нуждите от главата до петите на тези, които винаги се стремят към следващия хоризонт.

Докато марката продължи да оформя пазара на открито чрез постижения на продукти, експедиции и спортисти, тя пусна две променящи играта продуктови линии – Thermoball и Fuseform. Thermoball представи синтетична изолация, имитираща способността на пух. Fuseform революционизира производственото пространство, тъй като промени начина на производство на техническо облекло.

Сега, повече от 50 години след скромното си тържествено откриване, The North Face доставя обширна линия от облекло, екипировка и обувки за изпълнение. Ние прокарваме границите на иновациите, за да можете да преместите границите на изследването. Ние оставаме дълбоко горди, че сме първият избор на най-успешните катерачи, алпинисти, екстремни скиори, сноубордисти, бегачи за издръжливост и изследователи.
Малко е да се каже какво ни очакват следващите 50 години. Въпреки това, има една основа на сигурност: The North Face ще поддържа непоколебим ангажимент за прокарване на границите на иновациите и дизайна, така че да можете да прокарате границите си на открито. Не спирай да изследваш.

  • The North Face взема фирменото си лого от стилизирана рисунка на Half Dome, в Националния парк Йосемити.
  • Компанията е основана от Дъглас Томпкинс и съпругата му Сузи Томпкинс през 1968 г. в Сан Франциско, Калифорния, САЩ
  • През 2000 г. The North Face беше придобито от VF Corporation в сделка на стойност 25,4 милиона долара и стана изцяло притежавано дъщерно дружество.