OffRoad: Mercedes G63 AMG 6×6

Повече от 30 години off-road опит на Mercedes-Benz и производство на серия G-Class моделите осигуряват безпроблемна уравновесеност и баланс. Абсолютната здравина, функционалност и изключителни off-road възможности произтичат от моделите на G-Class. А прочутата луксозна и високопроизводителна дивизия на Mercedes-AMG отговаря за технологията на двигателя и луксозния и комфортен интериор. С мощност от 536 к.с, шест задвижвани колела (6х6), off-road reduction gear in the transfer case, портални оси, пет диференциала, които могат да се заключват в движение, и система за контрол на налягането в гумите, която работи със световна рекордна скорост, G 63 AMG 6X6 е създаден, за да отговори на всички топографски и метеорологични предизвикателства, които досега са спирали други превозни средства към днешна дата. И изключително обзаведеният интериор гарантира най-добрия комфорт от висок клас за шофьора и гостите, независимо от строгите срещи в тежки off-road терени.G63 AMG 6×6 е в стихията си в пресечените терени. Колата е предназначена за преодоляване на предизвикателствата, които естественият свят и различните метеорологични условия по целия свят поставят за своя водач. G63 AMG 6×6 е с дължина 5875 мм, ширина 2110 мм и височина 2210 мм, с клирънс на 460 мм и дължина на завиване 1000 мм. Той има аркови оси, почти подобни на тези, монтирани на превозните средства на Unimog. Превозното средство е инсталирано с 18-цолови колела 37-инчови гуми, 4196-милиметрово междуосие. Максимална скорост 280км./чG 63 AMG 6X6 Въпреки внушителния си външен вид и общото си тегло от 4 тона, пикапът може да се похвали с страхотна динамика на шофиране и почти като катапултско ускорение. Уникалното представяне на автомобила се дължи на многобройни елементи от доказаната модулна система на G-клас от Mercedes-Benz и неговото луксозно и високопроизводително подразделение на AMG в комбинация с редица елементи от военната модулна система.Мощните показатели на автомобила се дължат в голяма степен на 5,5-литровия 5.5-litre twin-turbo V-8 двигател AMG, който използва множество технологични акценти за генериране на 760 нютонови метра въртящ момент, както и автоматичната трансмисия AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC (седемстепенна автоматична скоростна кутия на Mercedes 7G-tronic). Автоматичната трансмисия разполага с три режима и автоматично двойно изключване по време на понижаване на предавката, захранвайки захранването чрез карданния вал към предавателната кутия с редуктор.Допълнителен вал доставя мощност на най-задната ос.Превъзходството на G 63 AMG 6X6 се доказва и от иновативна система за контрол на налягането в гумите, която позволява на водача да променя налягането в гумите за предния мост и двете задни оси поотделно. Благодарение на компресора с голям капацитет и четири 20-литрови съдове под налягане, монтирани отстрани в арките на задните колела, регулирането на налягането в гумите се извършва в рекордно световно време: а не за период от около 10 минути, който обикновено се изисква, системата отнема по-малко от 20 секунди, за да се повиши налягането в гумите от 0,5 бара за използване върху пясък до 1,8 бара, което е подходящо за пътна употреба.

By |2019-11-28T00:41:31+02:00ноември 28th, 2019|Любопитно|
error: Content is protected !!