0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5 (0 гласа, средна оценка: 0,00 от максимална 5)
Трябва да сте регистрирани за да оцените
Loading...

Ретро автомобили – масово производство

Москвѝч е марка руски  леки автомобили и последно название на техния производител Московския автомобилен завод. Моделът Moskvitch-2140 е малък семеен автомобил, произвеждан от съветския автомобилен производител AZLK от януари 1976 г. до 1988 г. Започвайки през 1982 г., моделите M-2138 са били преустановени и M-2140 е единственият автомобил на Moskvitch на разположение на всички пазари.  Производството на M-2140 спира през юли 1988 г. Бензинов двигател / 1,5 литра UZAM-412 I4 и мощност от 75 к.с.  Заводът е започнал работа през 1930 година под името „Государственный автосборочный завод имени Коммунистического интернационала молодёжи“ (КИМ). Първите 3 години там се сглобяват товарни автомобили Форд-А и Форд-АА. В 1975 г., когато вече е било ясно, че производство на образците от серията „3 – 5“ няма да има, в завода започва работа по обновление на текущите модели. Така се появяват моделите „Москвич-2138“ (бивш „408“) и „Москвич-2140“ (бивш „412“).


Trabant 601 е марка малолитражни източногермански автомобили, произвеждани между 1957 и 1991 г. в автомобилния завод VEB „Sachsenring“ в Цвикау, Германската демократична република. Продадени бройки: над 3,000,000-милиона „Трабант“ става един от символите на ГДР. Първият прототип на автомобила, IFA P50 (познат от 1959 г. и като Trabant 500), е пуснат през 1957 г. в една нулева серия от 50 автомобила и разполага с двигател с мощност 18 к.с. Най-популярният модел е Trabant 601, който разполага с – двуцилиндров бензинов двутактов двигател, двигател с мощност 19 kW (26 к.с.), 594 cm³ работен обем, максимален въртящ момент 55 Nm и, максимална скорост 100 km/h. Купето е направено от композитния материал „дуропласт“ – фенолформалдехидна смола, армирана с памучни фибри. Методът на производство на Trabant, който е изключително труден, остава непроменен през тридесетте години от производството му. Различните модели на автомобила тежат между 600 и 700 kg. Trabant 601 е произвеждан близо 20 години с минимални подобрения.


През 1988 г. е представен Wartburg 1.3., който се произвежда в няколко варианта: седан, комби (tourist) и пикап (trans). Модификациите са 1.3 (стандарт) и 1.3S (De Luxe). Тегло (празен, зареден): Лимузина 900 kg; Турист 960 kg, Транс 840 kg., Обем на резервоара: 42 l. / Двигател: Четирицилиндров, 4-тактов, напречно разположен, с водно охлаждане. Работен обем: 1272 cm3. Максимална мощност: 43 kW (58 к.с.) при 5500 об./мин. Максимален въртящ момент: 96 Nm при 3500 об./мин. Максимална скорост: 135 km/h. Ускорение 0 – 100 km/h: 20 s. Трансмисия: 4-степенна, напълно синхронизирана. Автомобилите Wartburg са били сред основните превозни средства на народната полиция на ГДР(Германска демократична република).


Volkswagen Beetle (Volkswagen Type 1) Проданени бройки: 21,529,464-милиона.Производител Volkswagen (VW) от 1938 до 2003 г.  Необходимостта от народна кола, нейната концепция и нейните функционални цели бяха формулирани от лидера на нацистка Германия Адолф Хитлер, който иска евтина и проста кола да бъде масово произведена за новия път на страната мрежа. Водещият инженер Фердинанд Порше и неговият екип отнеха до 1938 г. да финализират дизайна. Влиянието върху дизайна на Porsche на други съвременни автомобили, като Tatra V570, и работата на Йозеф Ганц остава обект на спор. Резултатът е първият Volkswagen и един от първите задни автомобили от Brass Era. Със 21 529 464 произведени, Beetle е най-дългата и най-произвежданата кола на една платформа, създадена някога. Въпреки че е проектиран през 30-те години на миналия век, Beetle е произведен само в значителна степен от 1945 г. насам (масовото производство е било задържано по време на Втората световна война), когато моделът е бил наричан вътрешно Volkswagen Type 1 и продаван просто като Volkswagen


Corolla E10 е първото поколение автомобили, продадени от Toyota под името Corolla(Продадени бройки: над 40,000,000-милиона. Въведена през 1966 г., Corolla е най-продаваният автомобил в света през 1974 г. Тя стартира в Япония през ноември 1966 г. Основният конкурент на Corolla е Datsun 1000, пуснат няколко месеца по-рано, заедно със Subaru 1000 по-рано през май. Развитието на Corolla до голяма степен е повлияно от успеха и поуките, извлечени от по-рано, по-малкото превозно средство, наречено Toyota Publica, което използва въздушно охлаждан двуцилиндров, боксов двигател, вдъхновен от Citroen 2CV. Търговското дружество, наречено “Corolla” в Япония, преди е било известно като “държавен магазин на Toyota”, за да продаде Publica. Окачване  1.1 L K I4 и 1.2 L 3K I4.


Volkswagen Golf Mk1 и GTI През май 1974 г. Фолксваген представя първото поколение Golf като модерно задвижване на предните колела, което е заместник на Volkswagen Beetle. По-късните варианти за голф включват “горен люк” на Golf GTI (въведен през юни 1976 г. с 1.6-литров двигател с впръскване на гориво с мощност 180 км / ч), дизелов двигател (от септември 1976), Jetta (от октомври 1979 г.), Volkswagen Golf Cabriolet (от януари 1980 г.) и пикап на Golf, Volkswagen Caddy. Производство на First generation A1 (17) 1974-1983 до 2006г са продадени над 30,000,000-милиона бройки, моделът е с три врати. През 1975 г.  на автомобилното изложение в Франкфурт бе представен спортен вариант, наречен Golf GTI.През 2004 г. “Спорт Кар Интернешънъл” обявява Golf Mk1 GTI за третия най-добър автомобил от 80-те.


Фиат 126 е италиански миниавтомобил произвеждан от индустриалния гигант в периода 1972-1991. Можем да кажем че с появата на Фиат 500 се появява и първия градски автомобил.Фиат 500 и Фиат 600 са близки по техническо отношение и по дизайн. Двата модела са добре продавани особено в родината си. Инженерите от Фиат решават да преминат към нова фаза в производството на автомобили. С 126 Фиат показва как може да изглежда градския автомобил в ръбеста каросерия. Както при 500 Фиат 126 е със задно разположен двигател. Автомобилът не постига особен успех в Италия. Въпреки това Фиат дава лиценз на чужди предприятия и този автомобил е един от най-продаваните малки автомобили в Източния блок. Италианската версия се произвежда във фабриката на Фиат – Монтекасино южно от Рим. От италианската версия са произведени около 1,700,000 екземпляра, а всички версии (и от чужди производители) наброява над 5,600,000.


ZAZ-968 и неговите модификации са произведени от 1971 до 1980 г. Той е оборудван със същата мощност от 130 к.с. (130 к.с.) с 1,197 куб.см. (73,0 куб. Инча) MeMZ 968 V4 като ZAZ 966, но външният дизайн е леко модернизиран. Най-очевидната промяна беше заместването на фалшивата хромирана решетка в предната част на автомобила с хоризонтална хромирана декорация. Сред другите промени бе по-малко строгото табло и по-доброто спирачно усилие. 968 е спрян през 1978 г., произвеждан едновременно с по-новият 968A от 1973 г., който е произведен до 1980 г. Той въвежда нови мерки за безопасност, включително по-безопасно задвижващо колело и пластмасово табло вместо по-ранната метална.  968A има и варианти за инвалиди (ZAZ-968R, B, B2, AB и AB2) с двигател с мощност от 54 к.с. (30 к.с.)  1.2L MeMZ-968 V4. Към края на 1974 г. дебютира на пазара 968A, който е оцелял до 1979 г. Сред подобренията му бяха подплатени табла, енергийно-абсорбираща (сгъваема) кормилна колона и седалки от VAZ-2101. Продадени са над 3,445,000-броя


1975 Mercedes-Benz 200 D (модел за Европа) спецификации и преглед на данните за производителността
Технически спецификации с технически данни и данни за производителността, плюс анализ на директната конкуренция на пазара на Mercedes-Benz 200 D през 1975 г., модел с четири врати седан и 4 цилиндъра 1988 cm3 / 121.6 cui, 40.5 kW / 55 к.с. / 54 к.с. (DIN) мощност, 4-степенна ръчна система за задвижване за Европа. Спецификациите на Mercedes-Benz ускорява от 0 до 60 мили / ч за 26.5 секунди, 0-100 км / ч за 29.2 секунди, а времето за четвърт миля е 23.5 секунди.


Серията Volvo 200-260 .. представлява гама от средни автомобили, произвеждани от Volvo Cars от 1974 до 1993 г., с над 2,8 милиона продадени бройки в света. Подобно на Volvo 140, той е проектиран от Jan Wilsgaard. Той се припокрива с производството на серията Volvo 700, въведена през 1982 година. Тъй като 240-те останаха популярни, само 260-те бяха преместени от серията 700 – която Volvo продаваше заедно с 240 за още десетилетие. Серията 700 беше заменена една година преди прекратяването на 240. Производството завършва на 14 май 1993 г. след близо 20 години. Серията Volvo 240 и 260 е представена през есента на 1974 г. и първоначално се предлага в шест варианта.


BMW7Series През 1977 г. BMW стартира изцяло новата Серия 7, с цел да затвърди позицията си в сегмента на луксозните автомобили. Въз основа на автомобилната платформа E23, новата серия 7 е оборудвана със система, показваща сервизните интервали, климатичната система, допълнителните ABS, новите огледала и кожената тапицерия. Той е оборудван с 12-клапанови тип M30 шестцилиндрови двигатели (вече въведени в E-Series) и 4- / 5-степенни скоростни кутии. Този модел получи малъки външни промени през 1983 г., включващ преработена предна решетка, нов спойлер и ревизирана броня, а също така снабден с новоразработен двигател Motronic 3.4L. Нейното преустановяване също бе преразгледано. Този модел беше налице както в Европа, така и в Северна Америка. Първото поколение Серия 7 бе преустановено през 1986 г. с въвеждането на нова платформа за автомобили E32.

Сподели